wtorek, 18 lutego 2014

Rozdział 13- I knew you trouble

*godzina 9:00*

*Oczami Harry'ego*

Obudziłem się. Moja księżniczka jeszcze słodko spała. Podziwiałem jej piękno, gdy nagle usłyszałem dzwonek do drzwi. Kto to może być o tej porze? Zbiegłem po schodach na dół i otworzyłem drzwi. Stałem jak wryty.. To była moja była. Taylor.
-Cześć kochanie! -krzyknęła
-Zamknij się! Nath śpi... -przypadkowo oznajmiłem jej, że nie jestem sam. Cholera.
-Ooo widzę, że znalazłeś sobie kolejną, którą wykorzystasz...
-Nie,Nathalie jest piękna, mądra, nie jest taka jak wszystkie. Taka jak ty.
-Odezwał się! - odgrażała mi się
-Jakoś nie narzekałaś jak pchałaś mi się do łóżka
-Widzisz,ty tylko o tym...
-Taylor, nie mamy o czym rozmawiać, wyjdź - chciałem się jej jak najszybciej pozbyć, bałem się reakcji Nathalie.
-Nie. Chcę poznać twoją "laleczkę"
-Wyjdź! Krzyknąłem i wyciągnąłem broń,Taylor krzyknęła...

*Oczami Natahalie*

Usłyszałam ten krzyk. Krzyk jakiejś dziewczyny. Do jasnej cholery co Harry zaś odwala?! Szybko zbiegłam na dół. Myślałam, że zemdleję. Harry i ta laska... Tym razem przesadził
-Harry! -miałam ochotę go zabić
-Nathalie. To nie tak jak myślisz... Kochanie
-Ty to ta cała Nathalie. Harry ma gust. Ale dam Ci radę : uważaj na niego,wykorzysta Cię i zostawi -mówiąc to wyszła, a mnie trafiał szlag! Harry zamknął za nią drzwi.
Poszłam na górę do sypialni, usiadłam na łóżku i ukryłam twarz w dłoniach płacząc...
Harry podszedł do mnie kładąc rękę na moim kolanie.
-Nie dotykaj mnie! - warknęłam, a on momentalnie zabrał rękę
-Nath, Taylor to moja była. Nic mnie z nią nie łączy...
-Aha. Czyli najpierw była Violet, teraz Taylor, a potem kto?
-Kotku...
-Harry ile ich było?!
-Ale..
-Ile?!
-Ja Ci się nie karzę spowiadać z twojego dawnego życia!
-A czy moi byli przychodzą do mnie?! Nie! Czy chcą mnie zabić?! Nie!
-Ale to nie jest moja wina, ja ich nie zapraszam, same przychodzą.
-Widocznie były na coś z tobą umówione!
-Nathalie! Nawet tak nie mów! Teraz liczysz się tylko ty. Jesteś moja, a ja jestem twój. Kocham cię,słyszysz?!
-Harry?
-Hmm?
-Wyprowadzam się.
-Nathalie co ja źle zrobiłem? Powiedz mi. Błagam nie zostawiaj mnie.
-Harry musimy od siebie odpocząć....
-Nathalie ja nie przeżyję, zajmujesz wszystkie moje myśli. Jesteś całym moim życiem. Jesteś moim powietrzem...
-Zostanę, ale mam jeden warunek : śpię sama, nie dotykasz mnie bez mojej zgody, nie wyrzywasz się na Niallu...
-Dziękuję. Dziękuję za szansę! -chciał mnie przytulić...
-Ehh...chyba zapomniałeś o zasadach...
-Przepraszam... Mogę Cię przytulić?
-Tak -wtuliłam się w niego. Kocham jego zapach, długo tak nie wytrzymam... Ale będę silna nauczę go, że ze mną nie jest tak łatwo!

*Oczami Harry'ego*

To wszystko przez Taylor. Nie nawidzę jej! Nath jest kochana, dała mi szansę...
Tym razem nie zawalę... Ona beze mnie nie wytrzyma... Kiedyś złamię te głupie zasady, a ona nawet nie zauważy...Dziś i tak będzie spała ze mną... Czy jej się to podoba, czy nie! Będę ją całował i dotykał kiedy i gdzie tylko będę chciał! Zabawa się skończyła... To ja jestem panem,ona ma mnie słuchać, nie ja jej...


PRZEPRASZAM, ŻE ROZDZIAŁ TAKI KRÓTKI, ALE PISANY NA TELEFONIE ;C
CZYTASZ = KOMENTUJ <3

16 komentarzy:

  1. Wooo jaki zły Harry ;D "Czy jej się to podoba, czy mnie! Będę ją całował i dotykał kiedy i gdzie tylko będę chciał! Zabawa się skończyła... To ja jestem panem,ona ma mnie słuchać, nie ja jej..." Czekam na next ;3 !

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam :D http://love-you-more-than-you-love-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. "To była moja była" hahaha..xd

    Pozdro z podłogi..xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Harry "Zaś" wyprawia ..XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne <3 Czekam na next a tymczasem zapraszam do siebie http://stole-my-heart-niall-horan.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wreszcie ! Kocham! Zapraszam : http://carry-you-over.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super <3 mam nadzieję że dziś next czekam <3

    OdpowiedzUsuń

  8. Anonimowy20 lutego 2014 10:28

    <333 świetne <333 / emilka
    Odpowiedz
    Anonimowy20 lutego 2014 10:36

    Super *.*
    Odpowiedz
    Anonimowy20 lutego 2014 10:36

    :D Jeee zajebisty, ale zawsze przerywasz w takim momencie :**
    Odpowiedz
    Anonimowy20 lutego 2014 10:37

    Szłodko :* - Mania <3
    Odpowiedz
    Maja Wesołowska20 lutego 2014 10:39

    Mega ! Pisz dalej bo nie moge sie doczekac ! xd ;**
    Odpowiedz
    jeden kierunek20 lutego 2014 10:46

    CUDO *..* Czekam na kolejny ! ❤
    Odpowiedz
    Zuza Horan20 lutego 2014 11:44

    NN JUSS NOWW! XD
    Odpowiedz


    O MÓJ BOŻE!!!!!!!!!!!!!! Kocham Twojego bloga <3 Jest świetny!! Pisz dalej dziewczyno!!! Masz PRZEOGROMNY TALENT!!!!!!!!!!!!!!! Czekam na następny rozdział napisz go szybko. Nie mogę się doczekać!!! zakochałam się w tym blogu od pierwszego wyrazu, który przeczytałam :D Pisz tak dalej a osiągniesz sławę jako pisarka, zobaczysz ;) - twoja wielka fanka Maja ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział zajebisty. Czekam na next ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. cekam na Next and I Love yours blog♥♥♥ :* ^^ *___*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy nastepny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń