poniedziałek, 17 lutego 2014

#UWAGA

Hej,na samym początku chciałabym Wam podziękować za tyle wyświetleń, KOCHAM WAS <3 Chciałam Was przeprosić, że tak długo musicie czekać na nexta. ,ale to spowodowane jest tym, że przez ostatnie dni nie miałam weny i humoru, a nie chcę przenosić złych emocji na bloga, mam nadzieję, że mnie zrozumiecie... JUTRO BĘDZIE NEXT, OBIECUJĘ ;* A i jeszcze jedna prośba - CZYTASZ = KOMENTUJ... Dla Ciebie to nic nie znaczy, a dla mnie oznacza to bardzo wiele ;3 No to tyle ;) Pozdrawiam-Stylesowa

5 komentarzy:

  1. Cześć :3 Rozumiem że każdy ma czasem gorszy dzień.. ;>
    Z niecierpliwością czekam na next <3 Czytałam 12 rozdziałów z 50 razy na prawdę ^-^ Podoba mi się twój blog :) Dodaj szybko dużo części czekam bardzo <3
    Twoja czytelniczka Weronika. ^___^

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka wróciłaś wreszcie nie mogę doczekać się dalszej części <3

    OdpowiedzUsuń
  3. CHCEMY NASTĘPNEJ CZĘŚCI DZIŚ <3 :3 <3 <3
    proszę dodaj coś DZIŚ <3 <3
    UWIELBIAMY TWOJE NOTKI <3 <3
    #CZEKAMY

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Błagam dodaj next to napewno coś z Niallem

    OdpowiedzUsuń